معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: درپی شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به استفاده از اقلام بهداشتی نظیر ماسک چند کارگاه تولیدی ماسک با عرضه روزانه سه هزار عدد توسط مددجویان این نهاد راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۳۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 10 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح الله سلیمانی اظهار داشت : با توجه به کمبود ماسک در استان ایلام این نهاد با همکاری کارآفرینان مددجو و جویای کار اقدام به راه اندازی چند کارگاه تولید ماسک کرده است.

وی ادامه داد: به همین منظور کمیته امداد دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در اختیار این کارآفرینان قرار داده است و هم اکنون نیز افراد شاغل در کارگاه به ۱۶ نفر رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه از طریق این کارگاه که دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بر فرایند فعالیت آن نظارت دارند هم اکنون روزانه حدود ۳ هزار ماسک تولید می شود، تصریح کرد: این نهاد برای داشتن سهمی بیشتر در تولید ماسک و از لحاظ دیگر برای ایجاد درآمد در بین خانواده های مددجو تعداد ۲ کارگاه دیگر تولید ماسک در شهرهای ایلام و چوار را وارد خط تولید کرده است.

به گفته معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ایلام، تولید روزانه این کارگاهها در آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: راه اندازی این کارگاه در سایر شهرستانهای استان نیز مددنظر بوده و چنانچه مددجویان مجری طرح آمادگی داشته باشند کارگاههای تولید ماسک در این مناطق نیز راه اندازی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار