سرپرست زندان های ایلام خبر داد؛
سرپرست زندان های استان ایلام گفت:از ابتدای امسال تا کنون ۷۳ زندانی با تلاش مددکاران و کمک های مالی خیرین استانی از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۸۲۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 01 March 2020

ه گزارش تابناک ایلام ؛ توفیق مهدی زاده ضمن تقدیر از تلاش های موثر مددکاران و همت والای خیرین و نیکوکاران استانی، بیان داشت: ۲۸ زندانی از زندان مرکزی، ۲۰ متهم از بازداشتگاه، ۴ مددجو از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی، ۱۰ زندانی از زندان دره شهر و ۱۱ مددجو از کانون اصلاح و تربیت از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش مددکاران و جلب رضایت شکات و همچنین حمایت های مالی خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ خانواده زندانی نیز تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند و تعداد ۳۱ زندانی نیز توسط ستاد دیه از زندان آزاد گردیدند. مهدی زاده با اشاره به کسب رتبه برتر زندان های استان در ارزیابی اقدامات و فعالیت های مددکاری در بین زندان های سراسر کشور، اذعان کرد: مددکاران سنگ صبور زندانیان بوده و با تلاش همه جانبه مشکلات زندانیان را برای بازسازگاری اجتماعی پیگیری می کنند.

سرپرست زندان های ایلام گفت: مددکاری اجتماعی عبارت است از هنر کمک کردن به افراد به منظور پیشرفت و توسعه‌ استعدادهای نهفته و استفاده از آن‌ برای حل مسائل و مشکلاتی که مددکار در محیط اجتماعی خویش‌ با آن روبه‌رو می‌شود.

برچسب ها: آزادی ، زندانی ، ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار