معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی در ۷۰ دانشگاه کشور به منظور توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 29 February 2020
                                                   راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی در ۷۰ دانشگاه کشور

به گزارش «تابناک»، دکتر آیین محمدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از طراحی سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی خبر داد و اظهار کرد: این سامانه را که از آن به عنوان سامانه "نوید" یاد می‌شود، به صورت رایگان به دانشگاه‌ها ارائه دادیم و در حال حاضر ۷۰ دانشگاه در کشور از آن استفاده می‌کنند و تمام پشتیبانی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر سامانه "نوید" در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفته است و در سال آینده این سامانه را در تمامی دانشگاه‌های کشور توسعه خواهیم داد. ضمن اینکه ماژول‌های متنوع دیگری نیز به این سامانه اضافه خواهد شد.

معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی سامانه "نوید" را یک دانشگاه مجازی توصیف کرد و تصریح کرد: تمامی اساتید و دانشجویان در سطح کشوری می‌توانند از سامانه فوق در سطح کشور استفاده کنند و این سامانه کل فرایندهای یادگیری و یاددهی در فضای مجازی را پوشش می‌دهد؛ یعنی واحدهای درسی دانشجویان و اساتید در این سامانه تعریف می‌شود و امکان برگزاری کلاس‌های مجازی در آن وجود دارد. حتی‌ امکان رد و بدل تکالیف، پرسش و پاسخ و برگزاری آزمون از طریق این سامانه نیز وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: سامانه "نوید" با اسم و آرم خود دانشگاه‌ها در فضای مجازی بارگذاری می‌شود و دانشجویان می‌توانند با این سامانه ارتباط بگیرند. حتی بسیاری از دانشگاه‌ها با نسخه انگلیسی "نوید" به دانشجویان خود، زبان انگلیسی آموزش می‌دهند./ع

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار