استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام در تبیین آخرین وضعیت و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از ورود کرونا ویروس به استان افزود: ۱۵ مورد مشکوک در ایلام بستری شده که تاکنون موردی از مثبت بودن این ویروس در افراد گزارش نشده است.
کد خبر: ۸۲۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 29 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه جمعه اعلام کرد: برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان مدارس به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه و دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته از شنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

استاندار ایلام در تبیین آخرین وضعیت و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از ورود کرونا ویروس به استان افزود: ۱۵ مورد مشکوک در ایلام بستری شده که تاکنون موردی از مثبت بودن این ویروس در افراد گزارش نشده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تصریح کرد: در جلسات فشرده ومتعدد کارگروه زیستی وپدافند غیر عامل مقررشده باقرنطیه و کنترل مبادی ورودی وخروجی استان از ورود افراد آلوده از استان‌های همجوار به استان جلوگیری شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: به رغم سخت گیری های که در زمینه کنترل این ویروس می‌شود اما به دلیل شیوع گسترده آن در استان‌های همجوار احتمال مثبت شدن افرادبه این ویروس دراستان نیز بالا رفته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار