معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.
کد خبر: ۸۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 27 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری با تاکید بر این موضوع که نباید با بزرگنمایی و اخبار غیر واقع بار روانی منفی در جامعه ایجاد کرد، اضافه کرد: آگاهی بخشی درست و به موقع و ارائه برنامه‌های آموزشی می‌تواند در پیشگیری از ابتلای به این بیماری ویروسی موثر باشد و از اصحاب رسانه استان می‌خواهم در این زمینه نقش بی بدیل خود را ایفا نمایند.

وی افزود: رسانه‌ها منبع اخبار و اطلاعاتی که در ارتباط با کرونا نشر می‌دهند، دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان باشد.

نوذری در ادامه پیشگیری را مهمترین داروی کرونا عنوان کرد و گفت: در این راستا نشست‌های مختلفی به ریاست استاندار محترم و با حضور دستگاه‌های ذی ربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده است و با استفاده از نظر متخصصان امر تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شد.

وی ادامه داد: از جمله این تصمیمات مهم لغو تمامی کنسرت‌ها، مسابقات ورزشی، همایش‌ها و گردهمایی‌ها و … بود.

وی در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

نوذری از همکاری و مشارکت بالای مردم و عوامل دست اندر کار در انتخابات استان تشکر کرد و گفت: اگرچه در انتخابات این دوره مباحث ایلی و قبیله‌ای شدت گرفته بود اما خوشبختانه انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا پشت سر گذاشتیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار