جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری دو سارق که قصد سرقت از یک طلافروشی را داشتند خبر داد و گفت: سرعت عمل پلیس، سارقان طلافروشی را زمین گیر کرد.
کد خبر: ۸۲۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 27 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگعلی کرمی اظهار کرد: با توجه به یک فقره سرقت طلا فروشی در آذر ماه سال جاری توسط یک آقا و خانم و بازبینی دوربین‌های مداربسته و احتمال غیر بومی بودن سارقان، مراتب ضمن در اختیار قرار دادن تصاویر سارقان، به طلافروشان سطح شهرستان اعلام که در صورت مراجعه افراد غیر بومی برای خرید و فروش طلا سریعاً ماموران را برای بررسی در جریان بگذارند.

وی افزود: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از طلافروشان مبنی بر مراجعه ۲ نفر غیر بومی که قصد سرقت از طلافروشی وی را دارند سریعاً اکیبی از پلیس آگاهی و ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران گشت انتظامی و عملیات هوشمندانه و ضربتی آنها، سارقان که یک مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: این سارقان که هر دو غیربومی بودند پس از دستگیری به ۲ فقره سرقت طلافروشی در سطح شهرستان اعتراف و پرونده مقدماتی تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کرمی با اشاره به سرعت عمل و هوشمندی ماموران انتظامی در این عملیات خاطرنشان کرد: اطلاع به موقع و اعلام سرقت به وسیله سیستم اعلام سرقت در طلافروشی منجر به افزایش سرعت عمل ماموران و پیشگیری از وقوع یک سرقت شد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن ابراز خرسندی از دستگیری به موقع سارقان، به صاحبان صنوف به ویژه طلافروشان توصیه کرد: محل کار خود را به سیستم‌های امنیتی مجهز کرده و در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار