روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرکز آموزش درمانی شهید مصطفی خمینی ایلام به عنوان بیمارستان منتخب درمان بیماران احتمالی ویروس کرونا اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۲۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 26 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ در این اطلاعیه آمده است: از تاریخ هفتم اسفندماه ۹۸ مرکز آموزشی درمانی شهید مصطفی خمینی ایلام به عنوان بیمارستان منتخب درمان بیماران احتمالی کرونا ویروس، به صورت ۲۴ ساعته به مراجعان خدمت رسانی خواهد کرد.

از عموم مردم ایلام تقاضا می‌شود در صورت داشتن علائم مشکوک به کرونا ویروس، صرفاً به این بیمارستان مراجعه کرده و از مراجعه به سایر مراکز درمانی پرهیز کنند.

بیماران قلبی به بیمارستان شهدای زاگرس مراجعه کنند

بر این اساس با انتخاب مرکز آموزشی درمانی شهید مصطفی خمینی ایلام به عنوان بیمارستان منتخب درمان بیماری کرونا ویروس تا اطلاع بعدی اورژانس قلب و عروق استان به بیمارستان شهدای زاگرس پایین تر از مصلای شهر ایلام انتقال می‌یابد.

پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرده بود: تا کنون نمونه آزمایش از ۱۷ بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در استان ایلام گرفته شده است و برای بررسی به تهران ارسال شدند که نتیجه تمام نمونه‌های ارسالی تا این لحظه منفی بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار