مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: طرح آبرسانی به شهر بدره با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در مراحل پایانی کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۲۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 25 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ افشین مظاهری اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح مشکل تامین آب میان مدت مردم شهرستان بدره و همچنین تأمین آب بخش صنعت و روستاهای اطراف رفع می شود.

وی در رابطه با مشخصات فنی این طرح افزود: طرح آبرسانی به شهر بدره شامل یک حلقه چاه، یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی سر چاهی و حدود هشت کیلومتر خط انتقال با لوله فولادی به قطر ۲۰۰ میلی متر است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام یادآور شد: در این طرح با حفر و تجهیز چاه در روستای جابر (که حدود ۴۰ لیتر در ثانیه آبدهی دارد) آب استحصالی با خط انتقالی به طول هفت کیلومتر با لوله با قطر ۲۰۰ میلی متر، به ایستگاه پمپاژ کلم و از آنجا نیز با خط انتقالی بطول یک هزار و ۱۰۰ متر به مخزن شهرک ولیعصر منتقل می شود.

مظاهری تاکید کرد: هم اکنون مخزن، ایستگاه پمپاژ و سه هزار و ۵۰۰ متر از خط انتقال و همچنین یک هزار و ۱۰۰ متر حد فاصل ایستگاه کلم تا مخزن شهرک ولیعصر تکمیل و عملیات سه هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال باقیمانده نیز با حدود ۸۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه نیاز است.

شهر بدره با ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک آب در ۸۰ کیلومتری مرکز ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار