سردار شاکرمی در حاشیه بازدید از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت :مدیر کل جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ، ظرفیت بی بدیلی است که سپاه در اختیار این دستگاه مهم قرار داد.
کد خبر: ۸۲۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 24 February 2020

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت :مدیر کل جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ، ظرفیت بی بدیلی است که سپاه در اختیار این دستگاه مهم قرار داد.

به گزارش تابناک ایلام ؛سردار جمال شاکرمی با توجه به انتصاب مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اظهار کرد :سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی حاصل ظرفیت سازی وکادر سازی سپاه است ،درواقع سپاه یکی از ظرفیتهای ارزشمند خود را در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار داد.

وی افزود : با حضور این جوان خوش آتیه در راس اداره کل حفظ آثار ،مسئولیت ما در سپاه بیشتر وسنگین تر خواهد شد .

سردار شاکرمی با اشاره به ماموریتهای حفظ آثار بیان داشت : همانگونه که در روز معارفه هم گفتم ،بنای حفظ آثار خوب بسته نشده وامیدوارم با حضور مدیرکل جدید این دستگاه مهم واثرگذار از کما خارج شود .

وی ادامه داد : البته کارهای مهمی هم در این اداره کل انجام گرفته که به دلیل وسعت وبزرگی آن ،تاکنون خود را نشان نداده است.

سردار شاکرمی گفت : سال آینده اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد ،امیدوارم با فضا سازی صورت گرفته از سوی مدیرکل این دستگاه ،شاهد اختصاص اعتبارات بیشتر در راستای بهبود وضعیت یادمانهای سراسر استان باشیم .

وی دفاع مقدس در استان را حوزه ای مهم واثرگذار دانست وتصریح کرد : در این حوزه همه باید با همراهی وهمدلی کمک کنیم تا بتوانیم ارزشهای والای دفاع مقدس را در جامعه نشر دهیم ،باید با یک گفتمان مشترک امور این حوزه را پیش ببریم .

وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی وکمک دیگر دستگاههای مسئول ،تا قبل از برگزاری کنگره شهدای استان ،فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس تکمیل شود .

در ادامه ،مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان با ارایه گزارش عملکردی از ساختار این اداره کل گفت : بنیاد حفظ آثار در سطح کلان بصورت هیات امنایی وبا ترکیب تعدادی از وزرا و فرماندهان نظامی وانتظامی مدیریت می شود .

سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی افزود : در سطح استان نیز اداره کل با زیر مجموعه ای از مدیران کل ،فرماندهان نظامی وانتظامی فعالیت می کند که دراین ساختار استاندار بعنوان رییس هیات امناء و مدیرکل بعنوان دبیر ایفای نقش می کنند.

سرهنگ فولادی با تقدیر از تاش ها وهمراهی استاندار ایلام یادآور شد ؛ در سال جاری با وجود کمبود اعتبارات ،اما صد در صد اعتبارات تخصیص یافته به این اداره کل محقق شده است .

وی افزود : با همکاری شهرداری ایلام به زودی کار ساخت المان بزرگ یادمان شهید گمنام بعنوان نماد ایلام در محوطه اداره کل آغاز خواهد شد .

فولادی بیان داشت : فاز اول موزه دفاع مقدس تکمیل شده  ودر تلاش هستیم که فاز دوم آن نیز تا پایان سال 99اجرایی و به پایان برسد .

سرهنگ فولادی با ابراز گلایه از روند احداث باغ موزه دفاع مقدس استان گفت : روند ساخت موزه دفاع مقدس در دیگر استانها با فاصله زیاد از استان ایلام جلوتر است ،درحالیکه در استانهایی همچون همدان ومازندران،باغ موزه دفاع مقدس در سطح  دهها هکتار زمین عملیاتی شده است ،اما روند تکمیل این موزه در استان ،حرکتی لاک پشتی را طی می کند.

وی خاظر نشان کرد : یادمان شهدای گمنام در بسیاری از شهرستانهای سطح استان  رها شده ودر وضعیت نامطلوبی قرار دارند ،انتظار می رود با همراهی ومساعدت فرمانداران وحمایت سپاه استان بتوانیم تغییری در این وضعیت ایجاد نماییم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار