استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: میزان مشارکت مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران بطور میانگین ۶۱ درصد بود که از این نظر جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 23 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای موجب حفظ اقتدار و صلابت نظام شد.

وی، از قبایل و ایلات استان که در ابتدای انتخابات با حضور خود و پرهیز از تنش موجب شور و شوق در انتخابات شدند، قدردانی کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: اگر کسی تخلفی در انتخابات دیده طبق مواد ۶۷، ۶۹ و ۷۰ قانون مستندات خود را ارائه تا از سوی مراجع ذیصلاح مورد بررسی قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: نباید بدون مدرک و ارائه مستندات فضای جامعه را نسبت به بروز تخلف در انتخابات مشوش کرد، افرادیکه دلایل و مدرکی در اختیار دارند آنرا به هیات های اجرایی یا نظارت تحویل دهند تا بطور دقیق بررسی شود.

وی یادآور شد: مسوولان مربوطه نیز با دقت و رعایت بی طرفی کامل تخلفات را مورد رسیدگی قرار خواهند داد، مردمان استان ایلام از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و نباید اجازه داد بازار شایعه این انسجام حاکم در استان را خدشه دار کند.

استاندار ایلام همچنین در خصوص تعطیلی مدارس استان، گفت: طبق هماهنگی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اگر جایی مورد مشکوک مشاهده شد بلافاصله تصمیم گیری و آنرا اعلام می کنیم.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: مدارس، ادارات و مساجدی که حوزه های انتخابات بودند، ضد عفونی شوند، اگر مدرسه ای ضد عفونی نشده باید بلافاصله تمهیدات بهداشتی لازم دیده شود.

وی خواستار لغو همه برنامه های فرهنگی و کنسرت ها، مسابقات ، کاروان های راهیان نور و عدم حضور در اجتماعات برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شد.

استاندار ایلام از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست بطور مرتب وضعیت را رصد و گزارش دهد، اگر دانشجویی، دانش آموزی و یا کارمندی علائم سرما خوردگی داشت با ارائه مستندات می تواند از مرخصی استعلاجی استفاده کند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: مراکز دندانپزشکی باید به دقت مورد رصد قرار گیرند، مسابقات ورزشی به تعویق بیافتد و از برگزاری جلسات غیر ضروری خودداری شود.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: تیم دانشگاه علوم پزشکی با حضور افراد ویروس شناس در کنار باکتری شناس ها تشکیل شود.

وی از مرکز بهداشت محیط خواست مراکز استعمال قلیان را تعطیل و مرزها، پایانه های مسافری، فرودگاه، وسایل نقلیه عمومی و .... همگی ضد عفونی و کنترل شوند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بله رقابت قبایل روش خوبیه برای بالابردن سطح مشارکت وگرنه مثل تهران میشد25درصد!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار