آموزش وپرورش استان اعلام کرد؛
عصر امروز روابط عمومی آموزش وپرورش استان با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی استان در شیفت صبح وعصر خبر داد .
کد خبر: ۸۲۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 23 February 2020

این روزها خبر  ورود ویروس کرونا به مناطقی از سطح کشور باعث نگرانی و دلهره در خانواده ها شده است ،اگر چه دانشگاه علوم پزشکی استان بعنوان دستگاه متولی این امر بارها بر این موضوع تاکید ورزیده که موردی از ابتلای به این ویروس در استان مشاهده نشده است ،با این حال مردم با نگرانی خبرهای این حوزه را دنبال می کنند.

به گزارش تابناک ایلام ،یکی از موضوعاتی که همزمان با انتشار خبر ورود کرونا به مناطقی از کشور ،تشویش ودل نگرانی خانواده ها را به دنبال داشت ،هراس از انتقال این ویروس به مدارس ومراکز آموزشی بود . از این رو دلهره این موضوع به مراتب بیشتر از مخاطرات ویروس کرونا ،هم استانی هایمان را آزار می دهد.

به دنبال انتشار خبرهای مربوط به این وبروس ،چندروزیست  والدین دانش آموزان با نگرانی هرچه تمامتر وضعیت تعطیلی مدارس استان را دنبال کرده واین موضوع به یک مطالبه جدی برای آنان تبدیل شد ،چرا که می دیدند در بسیاری از استانها در راستای پیشگیری، تصمیم تعطیلی مدارس اتخاذ شد.

بنابراین عصر امروز روابط عمومی آموزش وپرورش استان با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی استان در شیفت صبح وعصر خبر داد .

 دراین اطلاعیه آمده است ؛به منظور ضد عفونی کامل مدارس سراسر استان وکاهش اضطراب واسترس اولیای گرامی ،تمام مدارس سراسر استان تا پایان هفته جاری تعطیل می باشد .

این رسانه مراتب قدردانی خود را از مدیرکل آموزش وپرورش به خاطر پاسخ دادن به درخواست رسانه ها و اولیای دانش اموزان در راستای کاهش استرس خانواده ها  قدردانی می نماید .

انتظار می رود خانواده ها واولیای گرامی با مطالعه بیشتر در خصوص این ویروس و راههای پیشگیری از شیوع  آن ،دستگاههای متولی را یاری رسانند،ضمن اینکه تاکید می شود که این ویروس به اندازه بزرگنمایی نام آن برای افراد مخاطره آمیز نبوده و این استرسِ ناشی از آن است که می تواند حسابی کار دست آنان بدهد !یقینا مخاطرات کرونا از آنفولوانزا بیشتر نبوده و با قدری رعایت اصولی بهداشت فردی و محیطی می توان براحتی بر آن غلبه کرد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
زحمت کشیدن کم کم داشتیم فکرمیکردیم نکنه ایلام جزءایران نیاشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار