امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۲۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 23 February 2020

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام در پیام مشترکی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است: حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردان و زنان غیور استان‌مان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، همراه و همدل در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس و ناامید ساخت.

این‌جانبان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از صداوسیمای مرکز ایلام و سایر رسانه‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار