با پایان شمارش آرا ماخوذه در حوزه‌های انتخابیه استان فارس نتایج اولیه از سوی مسئولان مرتبط اعلام شده است.
کد خبر: ۸۲۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 22 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: با پایان شمارش آرا ماخوذه در حوزه‌های انتخابیه استان فارس نتایج اولیه از سوی مسئولان مرتبط اعلام شده است اما نتیجه نهایی و رسمی از سوی ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود.

به این ترتیب در حوزه فیروزآباد در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد جلال رشیدی، محمدمهدی فروردین، در حوزه جهرم محمدرضا رضایی، در حوزه سروستان، خرامه و کوار عبدالعلی رحیمی، در کازرون فریدون عباسی، در حوزه لارستان خنج و گراش حسین حسین‌زاده، در حوزه آباده بوانات و خرمبید رحیم زارع موفق شدند بیشترین آرای مردمی را کسب کنند.

در حوزه اقلید مسلم صالحی، در حوزه داراب و زرین دشت جواد عسگری و در حوزه استهبان و نی‌ریز فرهاد طهماسبی موفق شدند آرای مردم را به خود جلب کنند در حوزه سپیدان نیز علیزاده براساس نتایج اولیه بیشترین رای را آورده است.

در حوزه انتخابیه فسا حجت‌اله فیروزی، در حوزه انتخابیه لامرد و مهر سید موسی موسوی و در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم مجید انصاری بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

استان فارس با مشارکت یک میلیون و 500 هزار نفر براساس گفته استاندار فارس مشارکت حدودا 50 درصدی را در این دوره از انتخابات داشته است.

ستاد انتخابات استان فارس تا ساعتی دیگر نتایج را به صورت رسمی اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار