امام جمعه ایلام گفت : مراجعینی که ما در خدمت آنها هستیم مشکلات بسیاری دارند و بانک‌ها بیشتر کمک کنند که این عزیزان را دریابیم.
کد خبر: ۸۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 19 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست با بانک‌ها در استانداری ایلام اظهار کرد: عملکرد بانک‌ها در استان قابل تقدیر است.

وی افزود: مراجعینی که ما در خدمت آنها هستیم مشکلات بسیاری دارند و بانک‌ها بیشتر کمک کنند که این عزیزان را دریابیم.

امام جمعه ایلام گفت: از استاندار ایلام و هیئت مدیره زائرسرای ایلامیان در مشهد تقدیر و تشکر دارم که با تلاش‌های صورت گرفته سفت کاری و اسکلت این ساختمان تکمیل شده است.

حجت الاسلام کریمی به برنامه ریزی برای کارهای خیر در بین خانواده‌ها و فرهنگ سازی در بین آنها تاکید کرد و اضافه کرد: با توجه به کثرت زوار امام رضا (ع) در استان ایلام نیاز است که این کار به خوبی انجام شود.

وی گفت: بانک می‌تواند از این فرصت خدمتگذاری استفاه و صدقه جاریه‌ای برای خود ذخیره کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار کرد: با توجه به سازه خوبی که احداث شده مدت‌ها باقی خواهد ماند و بانی ساخت در ثواب شریک هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در کشور ایجاد شده و ارتباط با ائمه اطهار سنگرهایی است که می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی مقابله کند و نیاز است هر چه سریع‌تر این مکان احداث شود.

وی افزود: بسیاری از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) هستند که واقعاً علاقه دارند که حضور یابند و برای برخی علاوه بر اسکان و غذا باید هزینه ایاب و ذهاب هم تأمین شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار