مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: برای اینکه مجلسی قوی داشته باشیم بایستی مردم ضمن حضور حداکثری در دوم اسفندماه انتخابی درست را داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 19 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مجلس به عنوان عصاره فضایل یک ملت از جایگاهی ویژه برخوردار و در رأس همه امور قرار دارد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی کشور بوده و دولت تنها مجری قوانینی است که توسط مجلس به تصویب می‌رسد.

مدیر کل اوقاف ایلام افزود: در حقیقت نمایندگان مجلس با سیاستگذاری، جهت دهی و نظارت بر فرآیندهای مختلف اجرایی کشور, سرنوشت کشور و مردم را تعیین می‌کنند. 

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات و شناخت کاندیداى اصلح، دو اصل مهم در انتخابات مجلس است، ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی باید مجلسی قوی داشته باشیم که لازمه آن حضور حداکثری و انتخاب درست مردم است.

حجت الاسلام عزیزی مهمترین معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را راستگویی، تدین، تخصص، مردمی بودن، پایبندی به قانون و داشتن انگیزه برای خدمت به اقشار مردم به ویژه قشر مستضعف بیان کرد. 

 مدیر کل اوقاف ایلام در پایان اظهار کرد: به لطف بصیرت و دشمن شناسی مردم و با حضور پرشکوه ملت در پای صندوق‌های رأی در دوم اسفند ماه، نقشه دشمنان در ایجاد مشکلات معیشتی نقش بر آب خواهد شد و ایران اسلامی اقتصاد بدون نفت و تبدیل شدن به قدرت برتر در اقتصاد جهان را تجربه خواهد کرد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار