رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: الصاق اعلامیه، عکس، پوستر، هر گونه آگهی تبلیغاتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستانها، تابلوی مدارس و وسایل نقلیه ممنوع است.
کد خبر: ۸۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 16 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار کرد: تابلوها و علائم عمودی حاشیه معابر برای راهنمایی و هدایت استفاده کنندگان از راه و به منظور تنظیم عبور و مرور نصب شده‌اند لذا الصاق هرگونه عکس و پوستر به گونه‌ای که باعث سردرگمی و اشکال در تصمیم گیری رانندگان شود ممنوع و خلاف قانون است.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی، متخلفان را جلب و به منظور تعقیب قانونی به مقامات قضائی تحویل و طبق قانون شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نیز باید نسبت به امحاء چنین اوراق اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اضافه کرد: نصب هرنوع علائم یا الصاق هرنوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه نیز تخلف محسوب می‌شود و برابر مقررات، مرتکبان مبلغ ۳۰۰ هزار ریال اعمال قانون خواهندشد.

این مقام مسئول استفاده ازبلندگوی منصوب برروی وسایل نقلیه جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و تولید صدای ناهنجار و نامتعارف و بوق زدن‌های مکرر و غیر ضروری را به منزله ایجاد آلودگی صوتی دانست و افزود: ضمن صدور قبض جریمه ۴۰۰ هزار ریالی برای متخلفان درصورتیکه رفتار چنین افرادی دارای عنوان مجرمانه دیگری نیز باشد وسایل نقلیه آنان توقیف وبه مراجع قضائی معرفی خواهندشد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار