مجموعه شعر پریسکه های نسیم اثر نسیم خوب آیند، شاعره دهلرانی توسط انتشارات گیوا روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵ 13 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سراینده مجموعه شعر پریسکه های نسیم به خبرنگار ما گفت: این کتاب اثری متعهد به ارزش های انسانی است که من در روایت آن تلاش بر آشتی مخاطبین خود با احساس های بی آلایش دارم.

نسیم خوب آیند اظهار داشت: پریسکه یک نوع قالب ِ شعری جدید  است و من کتابم را پریسکه نام گذاشتم چون متشکل از پریسکه است و به علت کوتاهی طرفداران بیشماری دارد.

وی افزود: پریسکه جز لغت اصیل ایرانی و از واژه های زبان فارسی میانه محسوب شده و هم اکنون ساکنان حاشیه زاگرس از قبیل مردم لرستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، بخشهایی از خوزستان و مازندران و چند نقطه مرکزی کشور از این واژه زیبا  استفاده می کنند که به معنای جرقه کوچک آتش است  .

خوب آیند در خصوص این کتاب گفت : کتاب "پریسکه های نسیم " در شش ماه گردآوری و با طراحی جلد یکتا شیرکوند و صفحه آرایی آدینه کبرایی در ۵۶ صفحه به چاپ رسید.

 وی افزود: بهمن 98 "پریسکه های نسیم" توسط انتشارات گیوا در هزار جلد و با بهای ۱۴ هزار تومان به چاپ رسیده و شامل 100قطعه شعر پریسکه است.

 خوب آیند یادآور شد: این کتاب برای همشهریان دهلرانی هم اکنون در کتابخانه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران (روبروی رستوران سعید) و کلبه کتاب (خیابان جمهوری) قابل دسترسی و تهیه می باشد.

به گزارش تابناک، اثر دیگر این نویسنده "نوشته های نسیم" می باشد که توسط انتشارات تهران در مرداد 98 چاپ شده است./م

 مجموعه شعر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار