اکنون به نظر می رسد جلال میرزایی با علم وآگاهی دقیق از پشت پرده ها و برنامه های هدفمند بسیاری از اعضای این جریان ،با تکیه بر تحلیل درست وجامعه شناختی سیاسی خود ،معنا وهدف تعارف های ظاهری این جمع مبنی بر حضور در عرصه رقابتها در راستای رسیدن به آرزوی شکست وی  را درک نموده وبعید می دانیم کیاست میرزایی این فرصت را در اختیار آنان قرار دهد.
کد خبر: ۸۲۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 12 February 2020

تابناک ایلام::انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به لحظات سرنوشت ساز خود نزدیک می شود که با وجود تایید صلاحیت جلال میرزایی بعنوان تنها کاندید منتسب به این جریان ،اصلاح طلبان چند شقه شده ایلام هنوز نتوانسته اند با خود کنار آمده ودر خصوص مشارکت یاعدم مشارکت و اجماع بر سر کاندیدای این جریان به اجماع نهایی دست یابند.

همه بر این امر واقف هستیم که علیرغم اینکه جلال میرزایی هیچ گونه رغبتی برای ورود به عرصه رقابتهای انتخاباتی دوره اخیر نداشت ،اما دریک حرکت تشکیلاتی وبه اصرار بزرگان این جریان در مرکز کشور ،این فرصت را به اصلاح طلبان ایلام  داد تا با اتخاذ رویکردی منطقی وتصمیمی عقلایی بر مبنای مصلحت جریان فکری به یک جمع بندی درست ومنطقی دست یابند.

اما بررسی مواضع اخیر اصلاح طلبان ایلام نشان داد که بسیاری از فعالین این جریان تنها نام اصلاح طلبی رابه یدک کشیده ودر بزنگاهها با پای گذاشتن بر منافع جریانی ،مصالح فکری وتشکیلاتی را قربانی منافع فردی وقومی می کنند .چرا که فعالین این جریان در ایلام ،علیرغم کارنامه موفق نماینده اصلاح طلب استان در عرصه ملی ومنطقه ای ،خود را به خواب زده ونتوانستند چشمان خود ر ابر این واقعیت بگشایند.

در سه سال اخیر بسیاری از فعالین اصلاح طلب به جای دفاع از نماینده فکری خود در مجلس شورای اسلامی ،حتی چشم دیدن موفقیت های ایشان در عرصه ملی را نداشته و غیر از تخریب این نماینده ،هنردیگری را به نمایش نگذاشتند .

اکنون به نظر می رسد جلال میرزایی با علم وآگاهی دقیق از پشت پرده ها و برنامه های هدفمند بسیاری از اعضای این جریان ،با تکیه بر تحلیل درست وجامعه شناختی سیاسی خود ،معنا وهدف تعارف های ظاهری این جمع مبنی بر حضور در عرصه رقابتها در راستای رسیدن به آرزوی شکست وی  را درک نموده وبعید می دانیم کیاست میرزایی این فرصت را در اختیار آنان قرار دهد.

اصلاح طلبان ایلام بهتر از هرکس دیگری می دانند که میرزایی همان فردیست که سال 94در حالیکه جریان اصلاحات  استان بدون گزینه در به در ،نماینده عاریتی را جستجو می کرد ،بدون اینکه کسی حاضر به پذیرش نمایندگی این جریان باشد و بنوعی از زیر این بار شانه خالی می کردند ،حتی قبل از تایید صلاحیت ها صادقانه با این جریان وارد گفتگو و با پذیرش نمایندگی خط فکری دربستراحتضار اصلاحات، به آن حیاتی دوباره بخشید وتا آخر هم  نه تنها به عهد خود با اصلاح طلبان باقی ماند، بلکه در سطح ملی بیشتر از حد انتظار ظاهر گشت .

اینک فعالین این جریان به جای قدرشناسی و حمایت از میرزایی ،از هرکوششی برای تخریب وتضعیف جایگاه نماینده استان وترور شخصیت وی فروگذار نکرده اند .بهتر از هر کس دیگری می دانیم که تخریب روابط این نماینده با استاندار فعلی و سابق استان چگونه وتوسط چه کسانی در این طیف استارت زده شد ،تازه اینکه ظالمانه تمام تقصیرها را به گردن نماینده انداختند!!

آنها نه تنها نتوانستند تلاش های نماینده منتخب خود در حوزه تقسیمات کشوری و ارتقای بخش های هلیلان وچوار را دیده یا تلاش های این نماینده در افزایش اعتبارات اربعین ودهها مورد دیگر را منصفانه در سبد عملکرد منتخب خود قرار دهند ،بلکه با دنبال نمودن خط بی اثر سازی کارکرد ایشان ووارد نمودن اتهامات بی اساس ،در واقع به کمک مخالفین فکری خود مبنی بر اثبات زودهنگام ناکارآمدی این جریان فکری در مدیریت کشور شتافتند.

کوتاه سخن اینکه ناکامهای بزرگ این جریان که  اهداف منفعت طلبانه را در زیر پرچم اصلاحات جستجو می کردند ،باید بدانند که تیر هدفمند آنان برای انتقام جویی وبرزمین زدن این چهره شناخته شده وسرمایه انسانی استان به سنگ خواهد خورد ،چرا که میرزایی سیاست پیشه ای خبره است که بهتر از هر کسی به اوضاع سیاسی وپشت پرده های این بازی کثیف مسلط است و نشست امشب اصلاح طلبان با نماینده اصلاح طلب استان را باید شام آخر میرزایی با آنان وپایانی بر اصلاحات ایلام نام نهاد!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دلسوز
|
Canada
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
برادر اسدی عزیز میرزایی زمانی ضربه خود که ۴ سال تمام امورات استان دست مشاور ارشد و سنگین وزن داد اگه واقعا با رسانه وزینی مثل شما مشورت می کرد این بلا سرش نمیامد.. خود کرده تدبیری نیست
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تحلیل بسیار مغرضانه ای بود
چرا نمیگی این جلال خان شما بود که کل اعتبارات اصلاح طلبان استان را گرفت و در این چهار سال به جای قدر شناسی و ارتباط با بدنه اصلاح طلبان و جوانان حامی عملا اسیر محفلی شد که فقط اسم اصلاح طلبی را یدک میکشیدن
حالا که باز رای میخواد شروع کرده به ناز کردن و منت گذاشتن.
به شخصه اعتقاد دارم چون شکست ایشان آنهم با رای بسیار پایین قطعیه بهتر احزاب اصلاح طلب حفظ آبرو کنن و اعتبار چندین ساله خودشونو از بین نبرن یا حداقل خودشون انصراف بدن.
ناشناس
|
Greece
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
درود بر دکتر میرزایی
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
بهترین گزینه اصلاح طلب واسه ایلام مروارید بود که خدا انتقامشو از شورای نگهبان بگیره.
شورای اصلاح طلبی ایلام بهترین کار انجام داد که آبروشو صرف جلال میرزایی نکرد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار