کد خبر: ۸۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 12 February 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور::تنها یک روز دیگر به تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است .این روزها کاندیداها ولیدرهای تبلیغاتی در تلاشند تا با لابی و قانع کردن افکار عمومی رای آنها را به سبد  خود اضافه کنند.

اما آنچه در این روزها و تبلیغات انتخابات کاملا مشهود است، وعده های غیر عملی و تبلیغاتی خارج از وظایف یک نماینده در کار زار تبلیغاتی کاندیدها خود نمایی می کند چرا که از وعده اشتغال گرفته تا  پرداخت وام با بهره کم، پیشنهاد پست و منصب سبب شده که شاهد یک سری بد اخلاقی در سطح جامعه باشیم و این بداخلاقی چیزی نیست جز معامله با رای مردم !

 به راستی کاندیدهایی که بدون پشتوانه قانونی این گونه فریب افکار عمومی را در دستورکار خود قرار داده اند ، اگر فردا به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی شدند، در پیشگاه خدا و مردم چه جوابی دارند؟ قطعا کسانی که فریب افکار عمومی را در دستور کار خود قرار دادند در تصویب قوانین ،اجرا و نظارت  از دیگران عقب خواهند ماند.

 اخلاق و تمکین به قانون از مهمترین موضوعاتی است که این روزها نیاز جامعه پر التهاب اجتماعی و سیاسی ما است .می طلبد  کاندیداها ولیدرهای تبلیغاتی آنها اخلاق و تمکین به قانون را در دستور کار خود داشته باشند

متاسفانه آنچه که این روزها و قبل از شروع شدن تبلیغات رسمی در فضای مجازی و تبلیغات برخی از کاندیدها در جنوب استان ایلام مشاهده می شود، بی اخلاقی وتخریب رقبای خود است . بدون شک این امر  باتوجه به بافت قومی وقبیله ای به سود جامعه مانیست .باید کاندیداهای که در میدان هستند اخلاق و قانون مداری را به لیدرهای تبلیغاتی خود توصیه کنند. چرا که فردای انتخابات با توجه به  سنتی بودن بافت منطقه ، جامعه بیش از پیش به آرامش وهمبستگی نیازدارد.

 بدون تردید انتخابات نوعی تمرین دموکراسی و عرصه ای برای ورود جامعه به مرحله پیشرفت و توسعه است که با حضورمردم در تعیین سرنوشت خودشان رقم می خورد امید است کاندیداها و لیدرهای تبلیغاتی آنها به گونه ای رفتار وتبلیغ کنندکه اخلاق و قانون گرایی مد نظر آنها باشد واین امر زمانی محقق خواهد شد که مردم با آگاهی در انتخابات حضور یابند  فرد اصلح را به عنوان منتخب خود راهی بهارستان کنند
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار