فرمانده انتظامی مهران گفت: یک نفر شرور سابقه دار که در امر توزیع قرص های روان گردان و مواد مخدر در شهرستان فعالیت داشت، دستگیر شده است.
کد خبر: ۸۲۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 12 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسائی یک نفر شرور سابقه دار که در امر توزیع قرص‌های روان گردان و مواد مخدر فعالیت داشت، شدند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران انتظامی و هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شده است، افزود: تعداد ۹۲۰ عدد قرص روان گردان و مقداری مواد مخدر بسته بندی شده و آماده توزیع نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران جلب رضایتمندی و ارتقاء امنیت عمومی را از اولویت‌های ماموریتی پلیس درسطح این شهرستان عنوان کرد و گفت: همواره برای انسجام، تداوم و اتحاد جامعه ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار