امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: درود بر شما خواهران و برادرانی که سرمای استخوان‌سوز امروز، مانع نشد و این چنین با حضور پر اقتدار و پرمعنا، عزت و قدرت مردم ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتید.
کد خبر: ۸۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 11 February 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی اظهار داشت: امروز مردم نشان دادند که شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که خون بهای شهدای عزیز است، در حال اجرا شدن کامل است.

وی افزود: پس از این همه فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی، ایران مقام شانزدهم علمی دنیا را در دست دارد و در سایر حوزه‌ها نیز دست برتر را در منطقه و جهان دارد، امروز دشمن باور کرده که ما می‌توانیم مسیر استقلال، آزادی و خودکفایی را با سرعت محیرالعقول طی کنیم.

کریمی تبار اظهار داشت: خدا را سپاسگزاریم که چهل و یکمین سالگرد انقلاب را با همان شور، اشتیاق و شعارهای پرطراوت اول انقلاب برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: درود بر شما خواهران و برادرانی که سرمای استخوان‌سوز امروز، مانع نشد و این چنین با حضور پر اقتدار و پرمعنا، عزت و قدرت مردم ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتید.

امام جمعه ایلام یادآور شد: آمریکای جهانخوار نشان داده است که با وجود شعارهایی که سر می‌دهد، هیچ‌گونه پایبندی به قوانین جهانی ندارد، اکنون دشمن دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی است اما دشمن بداند مردم ما با قاتلان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مذاکره نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی شکل گرفته و نور انقلاب اسلامی ما فراتر از مرزهای ما، عدالتخواهان و پویندگان حقیقت را به سوی عدالت آزادی فرا می‌خواند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: همه اقشار را برای شرکت در حماسه تاریخی دوم اسفند و حضور در پای صندوق‌های رای دعوت می‌کنم، مردم نمایندگان اصلحی را که بتوانند در خدمت مردم باشند و از طریق مجلس مشکلات کشور را حل کنند، انتخاب کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار