نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جمع راهپیمایان دهلرانی در میدان بسیج این شهر گفت: معامله قرن هیچ دستاوردی برای آمریکا و اروپا و استکبار جهانی ندارد و مانند کمپ دیوید و اسلو و اناپولی محکوم به شکست است.
کد خبر: ۸۲۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 11 February 2020

به‌گزارش تابناک ایلام؛ سید محمد باقر هاشمی  اظهار داشت : امام امت با انقلاب اسلامی استبداد را از این کشور و منطقه جغرافیایی ریشه کن و بجای آن نهال آزادی و اعتماد به نفس و خود باوری بوجود آورد و وابستگی مطلق به قدرت های بیگانه را از بین برد. 

سخنران مراسم 22بهمن گفت : امام با انقلاب اسلامی زمینه را فراهم کرد که مردم در تعیین سرنوشت و حاکمیت بر سر نوشت خود دخالت و انتخابات و رجوع به مردم در انتخابات ها محقق گردید.  وی با اشاره به نقش انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: همه کسانی که در کشور مسئولیت دارند به نوعی مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق مردم انتخاب شده اند.

  نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:امام راحل هر آنچه نیاز یک ملت برای عزت،اقتدار،پویایی،بالندگی و پیشرفت بود پیش روی آنها گذاشت تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند. 

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان مشکلات جامعه اعم از تورم،گرانی،بیکاری و مسکن و مشکلات جوانان را می دانند و برای رفع آنها تلاش می کنند، افزود: دشمن علی رغم همه موج سواری ها نتوانست اراده ملت را بشکند و مردم در مقابل دشمن با همه سختی ها ایستاده اند و نتیجه هم شکست دشمن و افق روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه هاست. 

هاشمی به معامله قرن هم اشاره و گفت: این کار هیچ دستاوردی برای آمریکا و اروپا و استکبار جهانی ندارد و مانند کمپ دیوید و اسلو و اناپولی محکوم به شکست است. 

به چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم اشاره و گفت: برای ضعف و زبونی آمریکا و همپیمانانش همین بس که نتوانستند در میدان نبرد و میدان فکر و اندیشه و طراحی و عملیات با این سردار بزرگ مواجه شوند و بزدلانه وی را به شهادت رساندند. 

وی افزود: سردار شهید سلیمانی از جوانان امروز کسانی را در مکتب امام حسین (ع) چون شهید حججی پرورش داد و توانست فاطمیون،زینبیون،عباسیون،حیدریون را سامان دهد و از جوانان سوری جیش الوطنی را بوجود آورد که در مقابل داعش بخوبی مبارزه کردند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار