امروز مردم انقلابی ایلام در چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضوری تاریخی رقم می‌زنند.هم اکنون حرکت خروشان مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز شده است.
کد خبر: ۸۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 11 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛این مراسم در مرکز استان (شهر ایلام) ساعت ۹:۳۰ صبح امروز سه شنبه آغاز شده است. مسیر راهپیمایی شهر ایلام از میدان ٢٢ بهمن، خیابان آیت الله حیدری، زیرگذر رسالت تا میدان شهید کشوری خواهد بود.

مردم استان ایلام امروز نیز همگام و هم صدا با ملت بزرگ ایران حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، مردمی که بارها نشان داده‌اند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب و نظام هستند.

امروز باز هم مردم غیور و شهید پرور و قهرمان ایلام روزهای با هم بودن را تکرار می‌کنند و با همدلی و اتحاد بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، انقلاب و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در اجتماع شرکت کنندگان روز ٢٢ بهمن شهر ایلام سخنرانی می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام به مناسبت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر ایلام روز سه شنبه محدودیت‌های موقت ترافیکی در طول مسیر راهپیمایی اعمال می‌کند.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: با عنایت به حضور گسترده مردم با بصیرت استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و به جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم از ساعت هشت صبح تا خاتمه مراسم در مسیرهای تعیین شده، محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار