رییس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی جاده ها، تردد خودروها در مسیرهای شهرستان های شمالی این استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۲۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 10 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به ریزش نزولات جوی که از شب گذشته سطح استان را فراگرفته است، هم اکنون شاهد بارش برف در تمامی محورهای شمالی و همچنین بارش باران در محورهای جنوبی هستیم.

وی افزود: بر اثر این پدیده، در محورهای شمالی تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و در محورهای جنوبی نیز پدیده مه گرفتگی و کاهش دید را داریم.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: می طلبد رانندگان با آگاهی و همچنین همراه داشتن تمامی تجهیزات زمستانه در محور مواصلاتی تردد کنند و از انجام هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند و با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری لازم را داشته باشد.

با توجه سرمای هوا همراه با بارش برف فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات بجز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۹ آغاز می شود.

سامانه بارشی با هسته سرد از جمعه شب گذشته وارد استان ایلام شده است که بارش پراکنده برف و باران، وزش باد شدید و افت محسوس دمای هوا از پیامدهای این سامانه است.

بر اساس اعلام هواشناسی اسلام، دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته به پنج تا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش محسوس می یابد که اوج سرما در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود و یخبندان صبحگاهی رخ خواهد داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار