سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول:
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول از اجری طرح پایش سلامت خانواده های شهدا و ایثارگران خبرداد.
کد خبر: ۸۲۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 09 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ در راستای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و قدردانی از ایثارگری های ایثارگران و شهدا ، پایش سلامت و ویزیت ایثارگران، والدین معظم شهدا و همسران شهدا با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات درمانی وبهداشتی جهت ارائه خدمات بهتر به این عزیزان، توسط تیم سلامت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در شهر سرابله و آسمان آباد انجام شد .

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا، ایثارگران و خانواده معظم آنها را امری ضروری خواند و گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی در سطح شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در نظر گرفته شده است که پایش سلامت و ویزیت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم آنها می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: ایثارگران و شهدای گرانقدر همواره مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام و مردم هستند و برای ادای دین به آنها سطح خدمات ارایه شده به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید روز به روز بهتر و بیشتر شود.
گفتنی است  در این طرح تعداد 10 خانوار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهر سرابله و آسمان آباد ، توسط پزشک تیم سلامت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول، مورد ویزیت و غربالگری سلامت قرار گرفتند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار