فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران گفت: در حوزه انتخابیه دهلران ۲۰۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۲۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 09 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان دهلران با موضوع دهه فجر و انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه نظام و دولت در راستای توسعه شهرستان دهلران علاوه بر توجه اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی گفت: همه امکانات برای انتخابات باشکوه در حوزه انتخابیه دهلران فراهم و در حوزه انتخابیه دهلران ۲۰۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که در شهر دهلران ۷۱ شعبه ثابت و سیار کار اخذ رای از شهروندان را بر عهده دارند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و داوطلبان باید با رعایت اصل بی‌طرفی نهایت تلاش خود را در ترغیب و تشویق واجدان شرایط رأی برای مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشند.

وی گفت: کاندیداها و طرفداران آنها رعایت قانون را سرلوحه خود قرار دهند و در ایام تبلیغات به گونه‌ای عمل کنند تا بر خلاف مقررات قانونی عمل نشود.

وی افزود: در دهه مبارک فجر ۴۷ پروژه در شهرستان دهلران با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال به بهره برداری و کلنگ زنی شده است.

فرماندار دهلران بیان داشت: در یک سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال در اجرای طرح‌های هادی روستایی این شهرستان هزینه شده است

وی افزود: بیش از ۲۷ میلیارد تومان در راستای ساخت و نوسازی مسکن روستایی به صورت تسهیلات و بلاعوض برای ۱۵۳ واحد اختصاص یافته است.

عسگری بیان داشت: شرکت در ۲۲ بهمن با توجه به هجمه‌های دشمن بر علیه کشور یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید توجه شود و مردم با شرکت آگاهانه خود دشمن را همچون گذشته مأیوس کنند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار