نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:کسانیکه مرتب در تریبون ها به انتقاد از شرایط موجود می پردازند هیچ راه حلی برای حل مشکلات ارائه نمی دهند و تنها در حال تخریب هستند.
کد خبر: ۸۲۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 04 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلال میرزایی  در نشست شورای اداری استان ایلام که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه سیاست زده ایران امروز در ایام دهه فجر باید به بیان دستاوردها برای پروژه های افتتاحی باشیم و با کلنگ زنی طرح های جدید روحیه امید را در مردم زنده نگه داریم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در تریبون های رسمی و توسط کسانی که خود را دلسوز نظام عنوان می کنند مرتب در حال تخریب دولت هستند و این منصفانه نیست، اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه تلاش همه ارگان ها بوده و اگر شکستی را متحمل شده ایم همه در بوجود آمدن شرایط موجود نقش آفرینی داشته ایم.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با خروج آمریکا از برجام روند سرمایه گذاری خارجی در کشور به شدت کاهش یافت، ولی برخی با سخنان نسنجیده و غیرعقلانی خود باعث خروج سرمایه های سرمایه گذاران داخلی از کشور می شوند و ثروت خود را که می توانست در داخل هزینه شود در کشورهایی همچون ترکیه و مالزی سرمایه گذاری می کنند.

میرزایی اضافه کرد: در این شرایط اگر نمی توانیم سرمایه های خارجی را جذب کنیم حداقل نباید باعث خروج سرمایه گذاران داخلی از کشور شویم.

وی گفت: امروز برخی مذاکره را معادل سازش عنوان می کنند و طوری این مسئله را در تریبون های رسمی عنوان می کنند که کسی جرات ورود به این عرصه را برای دفاع از منافع ملی نداشته باشد که بسیار مشکوک و پیچیده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عینه می بینیم برخی در صدد القای ناکارآمدی دولت هستند، کسی منکر برخی مشکلات و نواقص دولتمردان نیست اما هجمه ای که به دولت با توجه به تحریم های بی سابقه و فشارهای بین المللی وارد می شود منصفانه نیست.

میرزایی تصریح کرد:چرا واقعیات را نمی گوییم و آنرا انکار می کنیم امروز انتقاد از دولت به حربه ای برای رای آوری در آستانه انتخابات تبدیل شده است، کسانیکه مرتب در تریبون ها به انتقاد از شرایط موجود می پردازند هیچ راه حلی برای حل مشکلات ارائه نمی دهند و تنها در حال تخریب هستند.

وی گفت: به اسم اشتغال شعارهایی می دهیم که ضد اشتغال است ، از اشتباهات درس نمی گیریم و مرتب آنرا تکرار می کنیم، اگر احساسات بر عقلانیت چیره شود باید هزینه های بیشتری پرداخت کنیم که گاهی قابل جبران نیست.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر نتوانیم بخشی از انتظارات و توقعات را پاسخ بدهیم دچار بحران مشروعیت خواهیم شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار