رئیس هیات هاکی ایلام:
رئیس هیات هاکی ایلام گفت: پس از رایزنی‌های صورت گرفته توسط هیات هاکی و اداره ورزش و جوانان ایلام قرار شد دور دوم مسابقات لیگ برتر هاکی زنان هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار شود.
کد خبر: ۸۲۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 04 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قدرت‌الله ساده‌میری اظهار داشت: اولین دور این مسابقات روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی مازندران با حضور استان‌های خراسان رضوی، تهران، گلستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، مازندران، کرمان و همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه جاری به مدت چهار روز برگزار می‌شود، افزود: تیم هاکی زناان ایلام در دور اول با تیم‌های هرمزگان، گلستان، کرمان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، تهران و مازندران رقابت می‌کند.

رییس هیات هاکی ایلام گفت: هاکی یکی از رشته‌های ورزشی است که در این استان مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به وجود چهره‌های نام‌آور ایلامی در تیم ملی این رشته از جمله خدیجه قنبری، فاطمه امیدی و بهاره صیدمحمدی انگیزه بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

ساده‌میری تاکید کرد: همه امکانات و شرایط برای آمادگی تیم هاکی زنان ایلام با حمایت هیات استان فراهم شده است و تیم در شرایط مناسبی برای حضور در مسابقات قرار دارد.

از دیگر ورزشکاران بنام این رشته ساسان حاتمی‌نژاد است که سابقه حضور ۱۲ ساله در تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران دارد.

حضور در سه دوره جام جهانی، کسب مقام سوم و چهارم جهان در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸، انتخاب به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۰۱۸ ، بهترین دروازه‌بان آسیا در سال ۲۰۱۲ و بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۴ از جمله افتخارات این ورزشکار ایلامی است.

۵۰ ورزشکار در رشته ورزشی هاکی زنان ایلام فعالیت می‌کنند و این رشته تیمی از مقام آورترین رشته‌های ورزشی این استان است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار