فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از جمع آوری ۲۱ معتاد متجاهر و خطرناک در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 04 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر توسط یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با پایش نقاط آلوده و جرم‌خیز طی اجرای چند عملیات مجزا در مناطق مختلف شهر تعداد ۲۱ معتاد متجاهر و خطرناک را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، ادامه داد: بسیاری از جرائم از سوی قشر گرفتار اعتیاد در جامعه رخ می‌دهد و نیروی انتظامی بنا بر وظیفه ذاتی خود در راستای کاهش زمینه‌های وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی همواره با این گونه موارد با جدیت برخورد کرده و این موضوع از مطالبات به حق شهروندان از پلیس است.

سرهنگ موسوی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف و پاکسازی نقاط آلوده و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف در سطح شهر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام به موقع صورت گیرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار