استاندار ایلام با اشاره به انتقاد برخی از رسانه ها در خصوص تعویق سفر رئیس جمهور به استان، گفت: این ما هستیم که به این سفر نیاز داریم چراکه آنرا فرصتی خوب برای توسعه استان و تحرک در کار و تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی می دانیم.
کد خبر: ۸۱۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 03 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان افزود: مدیران دستگاه های مرتبط از روند بازسازی روستاهای بخش ماژین دره شهر و عرب رودبار شهرستان سیروان بازدید، ستاد بازسازی را در این شهرستان ها برگزار و وضعیت موجود را از نزدیک بررسی کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران نیز روند بازسازی را در مناطق خود بررسی و ظرف ۲ هفته جمع بندی کاملی از آخرین وضعیت را گزارش دهند.

استاندار ایلام در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این شرایط سخت مالی کشور این سفر می تواند بسیار حائز اهمیت و مهم باشد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به انتقاد برخی از رسانه ها در خصوص تعویق سفر رئیس جمهور به استان، تاکید کرد: این ما هستیم که به این سفر نیاز داریم چراکه آنرا فرصتی خوب برای توسعه استان و تحرک در کار و تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی می دانیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم رئیس جمهور را به استان بیاوریم، تأکید کرد: سفر رییس جمهور به شدت به نفع استان است چون بسیاری از پروژه ها از جمله راه اهن، بزرگراه پل زال چیلات و نجف اشرف، پتروشیمی های مهران و هلیلان و ... با ورود رئیس جمهور عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: همچنین بسیاری از سرمایه گذاران، نهادها، بانک ها و دستگاه ها همراه ریاست جمهور به استان خواهند آمد و این فرصت بسیار مغتنمی خواهد بود تا طرح های استان را ارائه دهیم و اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل فروردین ماه اشاره کرد و ابراز داشت: سیل ابتدای سال در استان ایلام بیش از آنکه به استان خسارت وارد کند برکات بسیاری به ارمغان آورد چرا که قریب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شد و ما مشکلات بسیاری را در استان برطرف کردیم و اقشار مختلف مردم از کشاورزان ، روستائیان و دامداران از این اعتبارات بهره مند شدند.

وی با تأکید بر تسریع در تعیین تکلیف اماکن عمومی مناطق سیل زده تأکید کرد: در بازسازی اماکن عمومی از جمله مدارس، مساجد و ورزشگاه ها و غیره باید طبق همان ساختمان قبلی بازسازی صورت گیرد و اگرقرار است ساختمان های بزرگتری احداث شود باید از طریق اعتبارات همان دستگاه هزینه انجام گیرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جناب آقای استاندار اتفاقاً این سفر به نفع خود شماست نه به نفع مردم و دلیلش اینه که در طول 6/5 سال گذشته سفری به استان ایلام نداشته اند چون دغدغه مردم رو نداشته اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار