فرماندار ایوان:
فرماندار ایوان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ طرح در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 02 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ امید علی سبزی ،فرماندار ایوان گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری 15 طرح با اعتباری بالغ بر۲۳ میلیارد تومان در شهرستان ایوان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: این طرح ها در زمینه مختلف از جمله سالن ورزشی، فضای آموزشی، آب رسانی، تجهیز پارک شهر، توسعه نهالستان، توسعه جنگل و آبخیزداری، سایت باغبانی و مخزن آب است که در نقاط مختلف این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ایوان با اشاره به سفر رئیس محترم جمهوری به استان ایلام همزمان با ایام الله دهه فجر، افزود: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام طرح آب رسانی به دشت زرنه افتتاح خواهد شد.

سبزی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان صورت گرفته است، یادآور شد: ستاد دهه فجر شهرستان ایوان متشکل از 17 کارگروه تخصصی آیین های ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای نظام و دولت در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: دولت نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم است و در این راستا نیز مسئولان کارگروه های ستاد دهه فجر بایستی در راستای ایجاد شور و امیدآفرینی در جامعه این دستاوردها و خدمات را اطلاع رسانی کنند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار