همزمان بادهه فجر صورت گرفت ؛
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام گفت: با اجرای ۹۵ کیلومتر فیبر نوری مسیر ایلام به بدره با اعتبار ۹ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان این شهرستان به شبکه ارتباطی زیرساخت کشور متصل گردید.
کد خبر: ۸۱۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 01 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت : اجرای پروژه فیبر نوری  ایلام_بدره علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه، پهنای باند مورد نیاز کلیه اپراتورها در شهرستان مذکور نیز. تامین می گردد و سرویس های مورد نیاز ارتباطی به مشترکین درشهرستان ارائه می شود.

وی بیان داشت: همچنین با اجرای این شبکه مسیر پشتیبان شبکه ارتباطی شهرستان های بدره_ دره شهر و آبدانان در زمان بحران و پدافندی تامین و علاوه بر مسیر ارتباطی قبل که از طریق شهرستان دهلران برقرار و همچنین  ارتباط با شهرستان ذکر شده حوزه جنوب از مسیر جدید به شبکه ارتباطی استان و کشور نیز برقرار می گردد.

حسن بیگی بیان داشت: علاوه بر اجرای پروژه ایلام _ بدره ظرفیت شبکه دیتای استان نیز در ایام دهه فجر10 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته و  در مجموع اکنون ظرفیت دیتای استان به ۱۲٠گیگابیت بر ثانیه است .

وی تصریح کرد: شرکت ارتباطات و زیرساخت به عنوان مادر شبکه های مخابراتی وظیفه تامین کلیه بسترهای ارتباطی مورد نیاز شرکت های مخابراتی و اپراتورهای ارتباطی در سطح کشور را فراهم می نماید.

حسن بیگی یادآور شد: علاوه بر پروژه های ذکر شده در مراد ماه سال جاری ۴۴٠ کیلومتر شبکه فیبر نوری ارتباطات زیرساخت در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در ۶ مسیر ارتباطی در راستای توسعه ظرفیت مورد نیاز شبکه در استان و دسترسی آسان مشترکین به سرویس ارتباطی فراهم گردیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار