استاندار ایلام گفت: احتمال سفر رییس جمهوری سه شنبه هفته آینده ۱۵ بهمن ماه سال جاری به این استان قوت گرفته است.
کد خبر: ۸۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 28 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در نامه ارسالی معاون هماهنگی و پیگیری دفتر رییس جمهوری به دبیر هیات دولت اعلام شده است که به احتمال قوی سفر حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان ایلام در روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در ایام الله دهه مبارک فجر انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری به ایلام خیر و برکت فراوانی برای استان درپی خواهد داشت،‌ افزود: این سفر فرصتی مغتنم برای حضور نهادها، ارگان ها، بنیادها و شرکت های مهم کشور در استان برای سرمایه گذاری خواهد بود و استان باید از این فرصت مهم برای ارائه طرح ها و پروژه های توجیه دار جهت سرمایه گذاری نهایت استفاده را ببرد.

سلیمانی دشتکی در مورد آخرین وضعیت ارتقای چوار به شهرستان هم یادآور شد: تصویب شهرستان چوار با قید فوریت در هیات وزیران انجام می شود و در نامه معاون هماهنگی و پیگیری دفتر رئیس جمهور به دبیر هیات دولت از ارسال طرح شهرستان چوار به دولت برا اجرای اقدامات لازم برای تصویب طرح شهرستان چوار در هیات وزیران تاکید شده است.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری روند توسعه استان را شتاب بیشتری می‌بخشد، تاکید کرد: رییس جمهوری حدود یک سال است قصد سفر به این استان را دارد اما هر بار به دلایلی این سفر به تاخیر می‌افتد./م

برچسب ها: روحانی ، سفر ، ایلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
رییس جمهوری حدود یک سال است قصد سفر به این استان را دارد اما هر بار به دلایلی این سفر به تاخیر می‌افتد.
احسنت به این برنامه ریزی و تدبیر و امید!!!!
حتما کلید گم شده و تا نیابند نمیشه بیان ایلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار