فرماندار سیروان گفت: ۸۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و راه‌اندازی هفت طرح در این شهرستان هزینه شده است که در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۸۱۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 27 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ جواد رحیمی‌مقدم  اظهار داشت: این طرح‌ها با اشتغال زایی ۱۷ نفر شامل ساختمان‌های بخشداری کارزان و آتش‌نشانی، تعریض جاده سرتنگ - لومار، سالن ورزش‌های رزمی لومار، روکش آسفالت جاده روستایی قنات‌آباد، مدرسه روستای حسن گاوداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لومار است.

وی افزود: برای ساخت و تکمیل ساختمان‌های بخشداری کارزان و آتش‌نشانی در مجموع ۱۶ میلیارد ریال با منابع مالی استانی و شرکت نفت هزینه شده است و با افتتاح این ۲ پروژه به وسعت ۴۲۰ مترمربع برای هر طرح، زمینه اشتغال هفت نفر ایجاد می‌شود.

رحیمی‌مقدم یادآور شد: هزینه تعریض جاده سرتنگ - لومار به طول ۱۲ کیلومتر ۳۰ میلیارد ریال است که اعتبار مورد نیاز این طرح از منابع ملی - استانی تامین شده و هچنین میزان اعتبار روکش آسفالت جاده روستایی قنات‌آباد به طول چهار کیلومتر ۱۵ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: برای ساخت و تجهیز سالن ورزشی لومار به وسعت ۷۸۰ مترمربع ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار از محل منابع ملی هزینه شده است که با شروع به کار این سالن زمینه اشتغال ۲ نفر فراهم می‌شود.

وی گفت: برای ساخت مدرسه سه کلاسه روستایی حسن گاوداری به وسعت ۴۰۰ مترمربع هفت میلیون ریال از سوی نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز هزینه و زمینه اشتغال سه نفر نیز فراهم شده است.

رحیمی‌مقدم اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لومار هم با گسترده یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در قالب تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش برای تامین اعتبار تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است و در این واحد آموزشی بعد از شروع به فعالیت پنج نفر مشغول به کار می‌شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار