شماری از خبرنگاران رسانه های گروهی استان ایلام در آستانه هفته گرامی داشت شهدای دولت از طرح های اداره راه و شهرسازی این استان در مسیر منتهی به مرز مهران بازدید کردند.
کد خبر: ۸۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 23 August 2015
به گزارش نتبناک ایلام به نقل از ایرنا،در این بازدید با حضور معاونان راهداری و راهسازی این اداره کل وضعیت پیشرفت فیزیکی هفت طرح حوزه راهسازی و هشت پروژه راهداری ارائه شد.
مدیر ساخت و توسعه راه اداره راه و شهرسازی ایلام در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: تقاطع همسطح صالح آباد به مهران ، پل زائر ، چهار خطه کردن مهران و تامین روشنایی مهران به سمت مرز هفته دولت بهره برداری می رسد.
عبدالصاحب ناصری افزود: عملیات اجرایی پل بزرگ کنجانچم نیز در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به اتمام می رسد.
وی یادآور شد: حذف نقاط حادثه خیز مسیر صالح آباد به مهران به طول 19 کیلومتر نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال انجام است.
مدیر ساخت و توسعه راه اداره راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: 65 دستگاه پل بزرگ و کوچک در راستای تعریض و پل سازی توسط شش پیمانکار در مسیر صالح آباد - مهران در حال اجراست.
28 پروژه راهسازی همزمان با هفته دولت در استان ایلام به بهره برداری می رسد که مهم ترین آنها شامل اجرای 15،5 کیلومتر بزرگراه ، 76 کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده های اصلی و 74 کیلومتر بهسازی جاده های فرعی و روستایی ، واگذاری 2 هزار واحد مسکن مهر ، ساماندهی 2 تقاطع همسطح و غیر همسطح در بخش صالح آباد شهرستان مهران و دشت عباس دهلران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار