امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: نظام جمهوری در قالب مردم سالاری دینی و ایستادگی در برابر خواسته‌های آمریکا با پایبندی به شعارهای انقلاب ایستاده‌اند، این امر مهم سبب رشد و بالندگی نظام متناسب با رشد جهانی شده است.
کد خبر: ۸۱۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 25 January 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار گفت: یکی از خصوصیات افراد با تقوا کم بودن نیازهای آنان در زندگی فردی و خانوادگی است، انسانی که می‌خواهد مسافتی را طی کند تا به هدف خود برسد باید کوله‌اش سبک باشد، شناختن گناهان و پی‌آمدهای سوء دنیوی و آخروی آن، نقش و تأثیر بسیار سازنده‌ای در حصول تقوی و تحکیم آن در انسان مؤمن دارد.

وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر جامعه حکم فرما است، مسوولان باید به فکر تقویت اقتصاد مقاومتی باشند تامردم از نظام راضی باشند و زمینه سو استفاده دشمن فراهم نشود.

وی ادامه داد: در شرایطی که آمریکا  احساس می‌کرد مردم ایران وحدتشان به هم ریخته، ملت با تشییع سردار دلها به جهانیان نشان دادند بیشتر از گذشته با هم متحد هستند.

کریمی‌تبار بیان کرد: قوی شدن ملت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، نیازمند تقویت است، زیرا آمریکا امروز دیگر قدرتمند جهان نیست و در حال نابودی است و توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آمریکا برای فریب دادن مردم، اجساد کشته شدگان حمله اخیر ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد عراق را به افغانستان برده تا بگویند در این کشور کشته شده و این نوعی فریب جهانی است.

وی عنوان کرد: استکبار برای رسیدن به اهدافش در منطقه سردار سلیمانی را ترور و به شهادت رساندند، ثمره خون شهدای مقاومت این شد که آمریکا و متهمان با ذلت در حال ترک عراق هستند.

وی تاکید کرد: ملت ایران بیشتر از گذشته به وحدت نیاز دارد و صدای مخالفت با نظام و رهنمودهای رهبر از زبان هر کسی خیانت به انقلاب و خون شهدا است. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار