رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایوان گفت: هم اکنون سه گروه راهداری این مجموعه برای تسهیل در رفت و آمد خودروها در مناطق برف‌گیر و کوهستانی این شهرستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمودرضا نظری  اظهار داشت: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران این اداره بلافاصله نیروهای خود را به مسیرهای مور نظر و محل تردد اعزام می‌کند.

وی افزود: بارش برف در این شهرستان نیز همانند سایر مناطق استان وجود دارد اما تمام راه‌های مواصلاتی باز است و تردد بدون هیچگونه اختلالی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تونل‌های مسیر ایوان نیز باز و تردد در آنها جریان دارد، افزود: از زمان بارش برف جاده‌های این مسیر برف‌روبی و نمک‌پاشی شده و تردد در آنها روان و بدون مشکل در حال انجام است.

نظری یادآور شد: راهداری ایوان با سه گروه و ۱۶ نیرو به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های ارتباطی این شهرستان آماده ارائه خدمات هستند.

وی با بیان اینکه یک گروه سیار و ۲ گروه ثابت در این شهرستان فعال هستند، گفت: سه کمپرسی، نمک پاش، برف‌روب و گریدر کار پاکسازی مسیرهای تردد در این شهرستان را به عهده دارند.

نظری با بیان اینکه این خدمات برای تحقق سفری ایمن و بدون حادثه صورت می‌گیرد، افزود: هموطنان با تجهیزات کافی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم، برف‌پاکن سالم و بنزین کافی سفر کنند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایوان تاکید کرد: شهروندان قبل از حرکت از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار