تابناک و به نقل از گیل و دیلم ، روند تکمیل ورزشگاه تختی لاهیجان که پس از سال ها بلاتکلیفی به صورت نیمه کاره رها شده بود با پیگیری ها و همت بی وقفه فرمانداران پیشین و فعلی این شهرستان به صورت مثبت و رو به رشد بوده و در نهایت با سفر دور دوم دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور به استان گیلان و میزبانی شهرستان لاهیجان از وی و هیئت همراه ، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل هر چه سریعتر و افتتاح این سالن ورزشی طبقاتی اختصاص داده شد .
کد خبر: ۸۱۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 22 January 2020
 

 

تابناک و به نقل از گیل و دیلم ، روند تکمیل ورزشگاه تختی لاهیجان که پس از سال ها بلاتکلیفی به صورت نیمه کاره رها شده بود با پیگیری ها و همت بی وقفه فرمانداران پیشین و فعلی این شهرستان به صورت مثبت و رو به رشد بوده و در نهایت با سفر دور دوم دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور به استان گیلان و میزبانی شهرستان لاهیجان از وی و هیئت همراه ، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل هر چه سریعتر و افتتاح این سالن ورزشی طبقاتی اختصاص داده شد .

این سالن در سه طبقه و به مساحت سه هزار و ۲۰۰متر مربع در حال ساخت است که اخیرا با انعقاد قرارداد جدید و اختصاص مبلغی قابل توجه، سرعت بیشتری به ساخت آن داده شده بود .

گفتنی است ساخت این طرح که بزرگترین سالن ورزشی در حال ساخت استان گیلان محسوب می شود از سال ۸۵ شروع و تاکنون ۴۰میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال برای ساخت آن هزینه شده و به زودی در ۲۲ بهمن ماه ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به افتتاح خواهد رسید .

فرماندار لاهیجان نیز در مصاحبه ای که پس از حضور رییس جمهور به شهرستان لاهیجان داشته یادآورشد : اوایل بهمن ماه سال جاری (۹۷) توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و اداره کل ورزش و جوانان گیلان قراردادی به مبلغ ۴۵میلیارد ریال با پیمانکار جدید بسته شد و از آن زمان پیمانکار با سرعت در حال انجام کار است …

این در حالیست که نماینده ی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در خرداد ماه سال ۹۶ از افتتاح این مجموعه ورزشی در هفته دولت یا ۲۲ بهمن همان سال خبر داده بود .

نیکفر لیالستانی در قسمت دیگری از اظهارات سال ۹۶ خود گفته بود :

در مورد ورزشگاه طبقاتی تختی هم به ما قول دادند تا پایان سال (احتمالا هفته ی دولت یا دهه ی فجر در پایان سال ) به افتتاح خواهد رسید .

من همین پریشب در مهمانی ریاست محترم جمهور از وزیر ورزش و جوانان قول گرفتم برای افتتاح این ورزشگاه به لاهیجان تشریف بیاورند و نماینده ی ایشان هم که چند روز قبل آمده بود ، عنایت ویژه ای به این پروژه داشت . !!!

لازم به ذکر است سهم طلبی در افتتاح پروژه های دولتی از سری نکات و مسائل حائز اهمیت و قابل توجهی است که در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تبلیغات مناسبی برای جبران ضعف عملکردی نمایندگان مجلس در حوزه ی انتخابیه ی شان است که این مهم نیز صرفا در سکوت و عدم کارآیی دولتمردان برای انعکاس دستاورد های دولت یازدهم و دوازدهم نمود و بروز پیدا می کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار