نمایشگاه کتاب ایلام در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، امروز در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: اظهار کرد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینه‌های سنگین تأمین کاغذ، چاپ و انتشار کتاب با مشکلاتی مواجه شده و خانواده‌ها ممکن است در تأمین کتاب برای فرزندان با مشکل مواجه شوند و این نمایشگاه فرصتی در راستای قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارهای ایلامی است.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 10 هزار جلد کتاب در یک هزار عنوان در زمینه‌های مختلف ادبی، فرهنگی، کودک و ‌نوجوان، پزشکی، روانشناسی، هنری و داستان و رمان با 20 تا 50 درصد تخفیف در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب ایلام به همت انتشارات «قلم اعظم» و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از امروز یکم تا سی‌ام بهمن‌ به مدت یک ماه دایر است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان همواره مورد استقبال اقشار مختلف مردم در استان قرار گرفته و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش دارد زمینه‌های برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول سال را فراهم کند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام واقع در خیابان پیروزی مراجعه کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار