فرمانده انتظامی ایوان:
فرمانده انتظامی ایوان از کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: با فعال کردن کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان و با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی، کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی خاطر نشان کرد: حافظان نظم و امنیت با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، شناسائی نقاط جرم خیز و افزایش گشت‌های انتظامی در سطح شهرستان، توانسته است سارقان را ناکام بگذارد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۹ سارق دستگیر و ۲۴ فقره سرقت کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان به شهروندان توصیه کرد، با اقدامات پیشگیرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی، کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار