رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: مناطق مختلف این استان از اواخر وقت امروز با توجه به ورود سامانه بارشی پرقدرت شاهد بارش برف و باران خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 21 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی میهن‌پرست  اظهار داشت: این سامانه بارشی از اواخر امروز وارد استان می‌شود و تا روز پنجشنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: این سامانه فردا در شمال استان به صورت باران و برف همراه با رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید و در جنوب به صورت باران فعالیت می‌کند و تا اواسط روز پنجشنبه از استان خارج و سبب کاهش دما می‌شود.

رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام یادآور شد: بارش‌هایی که از امروز آغاز می‌شوند، می‌توانند سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، خطر اصابت صاعقه، یخبندان صبحگاهی و لغزندگی معابر شوند.

میهن‌پرست اضافه کرد: روز شنبه نیز سیستم بارشی با هسته بسیار سردی وارد استان می‌شود که با بارش برف سنگینی همراه است که منجر به کاهش دما تا روز دوشنبه خواهد شد.

رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام با بیان اینکه کاهش دما سبب یخبندان و لغزندگی می‌شود، گفت: از شهروندان تقاضا داریم از اتراق در کنار مسیل‌ها و نیز صعود به ارتفاعات در این بازه زمانی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: به هنگام رانندگی در محورهای کوهستانی و شمالی استان وسایل و تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته و احتیاط لازم را به هنگام رانندگی رعایت کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار