مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: از آغاز سهمیه بندی بنزین در استان ایلام، شاهد کاهش 21 درصدی مصرف سوخت بوده‌ایم.
کد خبر: ۸۱۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 21 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر چاغروندی با اشاره به وضعیت مصرف سوخت در این استان بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی، اظهار داشت: در 9 ماهه اول سال جاری مصرف بنزین در این استان ۷ درصد افزایش و گاز CNG نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از ابتدای سهمیه‌بندی، مصرف بنزین در این استان ۲۱ درصد کاهش و مصرف گاز CNG نیز ۳۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان داشت: بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان، مطابق با استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت اتمام سهمیه سوخت ماهانه و یا ذخیره شده در کارت‌های سوخت شخصی، امکان سوخت‌گیری با قیمت آزاد و غیرسهمیه‌ای برای کارت‌های سوخت شخصی وجود دارد. 

چاغروندی تصریح کرد: استفاده از کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها اختیاری بوده و هموطنان عزیز همچنان می‌توانند برای نرخ آزاد نیز از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند.

وی یادآور شد: اکیپ‌های شبانه‌روزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام در جایگاههای عرضه سوخت مستقر هستند و مردم می‌توانند در صورت بروز هر‌گونه مشکل، با شماره ۰۹۶۲۷ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس حاصل کنند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار