رییس پلیس راه ایلام گفت؛
رییس پلیس راه ایلام از باز بودن تمامی راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر بیشتر گردنه‌های کوهستانی چون قلاجه، کبیرکوه و تونل آزادی مه‌آلود بوده و با کاهش دید روبرو است.
کد خبر: ۸۱۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 18 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار داشت: همواره از رانندگان خواسته شده است تا هنگام رانندگی در هوای بارانی و مه‌آلود، ضمن کاهش سرعت خودرو و حرکت بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، فلاشر خودرو و چراغ‌های مه‌شکن را روشن نگاه دارند.

رییس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: رانندگان همچنین هنگام سفر در این فصل و قبل از حرکت باید از سالم بودن چراغ‌های عقب، جلو و مه‌شکن خودرو خود اطمینان داشته و هنگام حرکت نیز ضمن بستن کمربند ایمنی همه سرنشینان، با سرعت مطمئن حرکت کرده و فاصله طولی با اتومبیل مقابل را حفظ کنند.

همتی‌زاده اضافه کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای پلیس در سطح راه‌های استان و همکاری خوب رانندگان طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه ناگواری را در سطح راه‌های استان شاهد نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: رانندگان همچنین در رعایت قوانین و مقررات رانندگی دقت لازم را داشته باشند و ضمن رعایت فاصله طولی و خودداری از سبقت غیرمجاز احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

سامانه بارشی با هسته سرد از اواخر وقت پنجشنبه گذشته آسمان استان ایلام را در برگرفت که باعث باراش باران شد اما این بارش‌ها بر اساس اعلام هواشناسی از بامداد شنبه شدت بیشتری گرفته و طی امروز و فردا به اوج خود می‌رسد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار