معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام گفت: نخستین رویداد استارت آپ ویژه مددجویان دانش آموخته و فارغ التحصیل این نهاد از امروز آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۸۱۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 16 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛روح الله سلیمانی با عنوان اینکه این استارت آپ ویژه کسب و کارهای امروزی و نوین است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ نفر از مددجویان دانش آموخته که دارای ایده‌های نوین در زمینه اشتغال زایی هستند در این استارت آپ و رویداد کارآفرینی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رویداد کارآفرینی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می‌شود، افزود: کمیته امداد استان ایلام، پارک علم و فناوری استان و اداره کل فناوری اطلاعات استان این استارت آپ را برگزار خواهند کرد.

سلیمانی تصریح کرد: امروزه در تمامی نقاط دنیا توجه ویژه‌ای به استارت آپ‌ها می‌شود که در این زمینه هم دولت و هم بخش خصوصی در تلاش هستند تا کار را برای استارت آپ ها و کارآفرینان راحت‌تر کنند و به رشد آن‌ها کمک کنند.

وی گفت: وی در پایان گفت: در همین راستا نگاه کمیته امداد استان ایلام در رویکرد نوین خود در ارتباط با مقوله توانمندسازی محرومین به دنبال راه اندازی کسب و کارهای جدید به شیوه‌های نوین و مبتنی بردانش است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار