مدیر‌کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیر‌کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجرای بیش از یک‌هزار برنامه دهه فجر در استان ایلام با محوریت فرهنگ مقاومت و شهادت خبرداد.
کد خبر: ۸۱۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 15 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمد فتاحی در جلسه برنامه‌های دهه فجر در تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: بیش از یک‌هزار برنامه دهه فجر در استان ایلام با  محوریت فرهنگ مقاومت و شهادت انجام می‌شود.

وی در ادامه یادآورشد: این برنامه‌ها با رویکرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه گاوم دوم انقلاب، فرهنگ مقاومت و شهادت، ختم و حفظ قرآن، جشن‌های پیروزی انقلای اسلامی، جلسات توجیهی و تبیین فرمایشان مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف است.

فتاحی ترفند‌های جدید دشمنان انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان همواره به دنبال سوء استفاده از موقعیت‌ها برای تفرقه افکنی در کشور هستند.

به گفته مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان ایلام در قضایای سال 1388 بعد از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، فتنه‌ای را طراحی کردند که البته با حضور مردم در 9 دی پایان یافت.

وی افزود: بعد از ترور و شهادت سردار سلیمانی و پاسخ کوبنده سپاه به آمریکا، عده‌ای به دنبال فتنه جدید و نادیده گرفتن خدمات سپاه پاسداران هستند.

فتاحی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها برای مردم و کشور جانفشانی کرده است، گفت: بدون شک مردم خدمات سپاه را نادیده نخواهند گرفت و این بار هم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار داشت: تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی از شهرها تا روستاهای دورافتاده و محروم در زمینه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی طراحی کرده است.

وی افزود: مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر از اولویت‌های ادارات تبلیغات در سراسر استان برای دهه فجر است./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار