معاون پشتیبانی و توسعه منابع استاندار ایلام ؛
معاون پشتیبانی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: اعتماد مردم نسبت به دستگاه های حمایتی باید هرچه بیشتر ارتقا یافته و تقویت شود.
کد خبر: ۸۱۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 15 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی در نخستین شورای مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی ایلام اظهار داشت : اعتماد مردم سرمایه بزرگی است که نباید سلب شود و هرفردی که کار خیری انجام می دهد باید آثار و برکات آنرا مشاهده کند.

وی بر استفاده از نظرات افراد خیر در زمینه جلب مشارکتهای مردمی تاکید کرد و گفت: از طرف دیگر برای جلب مشارکتهای مردمی موسسه های مردم نهاد نیز می توانند تاثیرگذار باشند.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: با توجه به وضعیت محدود بودن اعتبارهای دولتی باید مشارکت و حمایت لازم از سوی افراد متمکن از نیازمندان انجام شود.

وی با اشاره به حجم گسترده خدمات بهزیستی و از طرفی محدود بودن اعتبارهای دولتی و تاکید بر اینکه روحیه مشارکت و نوعدوستی باید در جامعه احیا شود گفت: تمامی رسانه ها و دستگاه های اجرایی در نهادینه شدن این فرهنگ تاثیرگذار خواهند بود.

بسطامی، کمبود اعتبارات دولتی، افزایش هزینه ها، افزایش جمعیت افراد تحت پوشش را از چالش های موجود جامعه عنوان کرد.

ضرورت هدفمند شدن مشارکتهای مردمی

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این نشست با اشاره به شرایط اقتصادی دولت خواستار مشارکت بیشتر مردم در ارایه خدمات هرچه مطلوبتر به مددجویان زیر پوشش شد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار