معاون استاندار ایلام؛
معاون استاندار ایلام گفت: هر جامعه‌ای که می‌خواهد پیشرفت کند و توسعه یابد تنها راه آن آموزش و پرورش نیروی انسانی است خاطر نشان کرد: اگر فرآیند آموزش و پرورش برای دانش آموزان به درستی اجرا شود قطعاً در آینده شاهد دستاوردهای خوب آن در جامعه خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 15 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری گفت: هیچ نهادی در دنیا به اندازه آموزش و پرورش اهمیت ندارد و در کشورهای پیشرفته حرف اول را آموزش می‌زند.

وی خاطر نشان کرد: اگر فرآیند آموزش و پرورش برای دانش آموزان به درستی اجرا شود قطعاً در آینده شاهد دستاوردهای خوب آن در جامعه خواهیم بود.

وی در ادامه تکریم و احترام به والدین و معلم از طرف دانش آموزان راه رسیدن آنان به سعادت و موفقیت عنوان کرد و گفت: نقش پدر و مادر و معلم در سرنوشت ما بی بدیل و تعیین کننده است.

نوذری با اشاره به اینکه احترام به معلم به معنای احترام و ارزش نهادن به علم و دانش است ابراز داشت: معلمین می‌توانند اصولی را برای دانش آموزان نهادینه کنند که اولین اصل آن آموزش انتخاب کردن است.

وی دومین اصلی را که باید در بین دانش آموزان نهادینه شود احترام متقابل به دیگران، هم نوعان، احترام به قانون و محیط زیست عنوان کرد و گفت: فرآیند آموزش و پرورش باید علاوه بر پروسه یادگیری درسی، این اصول اساسی زندگی را نیز در برنامه‌ی آموزشی خود داشته باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار