معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از برگزاری نخستین رویداد استارت آپ ویکند ویژه مددجویان دانش آموخته و فارغ التحصیل این نهاد در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 14 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛روح‌اله سلیمانی اظهار کرد:  این استارت‌آپ ویژه کسب و کارهای امروزی و نوین است و بیش از 90 نفر از مددجویان دانش آموخته که  دارای ایده های نوین  در زمینه اشتغال زایی هستند در این استارت آپ و رویداد کارآفرینی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این رویداد کارآفرینی از فردا چهارشنبه تا جمعه برگزار می‌شود، گفت: کمیته امداد استان ایلام، پارک علم و فناوری استان و اداره کل فناوری اطلاعات استان  این استارت آپ را برگزار خواهند کرد.

سلیمانی به برنامه‌های این استارت‌آپ اشاره کرد و گفت: در این مدت علاوه بر برگزاری کارگاههای آموزشی ، طرحهای کارآفرینی  دانش آموختگان شرکت کننده داوری شده و پس از داوری نیز به صاحبان سه ایده برتر و برگزیده شده جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: از میان طرح‌های ارائه شده، هر تعداد از آنان که منجر به اشتغال و کسب و کار شود مورد حمایت ویژه کمیته امداد و دیگر برگزار کنندگان این رویداد کارآفرینی قرار می‌گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه توانمند‌سازی مددجویان و زمینه سازی برای ورود این خانواده ها به عرصه کار و تولید همچنان از اولویت های این نهاد است، گفت: در این زمینه استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی نیز در دستور کار این نهاد قرار گرفته است./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار