مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛
عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با ورود موج سرما در هفته اخیر، رکورد بیش از 1000 درخواست مردمی روزانه در سامانه ارتباط با مشتریان (CRM)ثبت گردید.
کد خبر: ۸۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 14 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت : با افزایش تعداد کانال های ارتباطی غیر حضوری، اطلاع رسانی و انتشار آنها در سطح استان و نیز ورود جبهه هوای سرد در هفته اخیر، باعث شده است مشترکین از طریق کانال های ارتباطی غیر حضوری و الکترونیکی نسبت به ثبت درخواست،پیشنهاد، انتقاد و شکایات و پیگیری آنها اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: اثربخشی و به نتیجه رسیدن درخواست ها از طریق کانالهای مختلف غیر حضوری از دلایل سوق مشترکین به استفاده از روش های نوین ارتباطی است و افزود انجام درخواست ها و پیگیری آنها تا حصول نتیجه در سریعترین زمان، دسترسی راحت به کانال های ارتباطی، پاسخگویی و اعلام نتیجه نهایی اقدامات انجام شده از طریق پیامک برای متقاضیان را سبب رضایت از عملکرد شرکت گاز استان ایلام برشمرد.

وی اعلام نمود شرکت گاز استان ایلام با استفاده از وب سایت اینترنتی شرکت با قابلیت نظر سنجی و ثبت درخواست ، استقرار سامانه اینترنتی ارتباط با مشتریان (CRM)، اپلیکیشن اندرویدی سامانه ارتباطی شرکت گاز استان، سامانه پیامکی و تلفن گویای 4 رقمی را از کانال های ارتباطی مشتریان با شرکت گاز استان برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار