مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: پایان عملیات استاندارد سازی و اصلاح سامانه های گرمایشی مدارس این استان نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۸۱۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 13 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت الله رحیمی افزود: امسال عملیات استانداردسازی سیستم های گرمایشی ۹۴۴ کلاس درس در قالب ۲۲۴ مدرسه این استان انجام گرفته که فاز نخست این طرح است.

وی ادامه داد: برای استاندارد سازی این سیستم ها در مجموع حدود ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که در این زمینه هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اضافه کرد: فاز دوم این طرح شامل اصلاح سیستم گرمایشی ۱۹۸مدرسه با ۴۶۱کلاس درس است که در مناطقی از استان واقع شده و فاقد علمک گاز هستند.

رحیمی اعتبار مورد نیاز فاز دوم این طرح را ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تخصیص این اعتبار عملیات اصلاح سیستم گرمایشی این مدارس تا پایان سال انجام خواهد شد.

به گفته وی، با توجه به اینکه این مدارس فاقد علمک گاز هستند به مرور زمان از طریق موتور خانه های گازوئیلی و رادیاتورهای برقی، روغنی سامانه گرمایشی آنها استانداردسازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: در صورت اتمام فاز دوم این طرح ۱۰۰ درصد بخاری های نفتی مدارس استان جمع آوری و سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی استان اصلاح می شود.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در بیش از شش هزار کلاس درس به تحصیل اشتغال دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار